Ya bırakın şu özgüven saçmalıklarını tamam emek vermek şart ama emek vermek içinde elinde bir iş olması lazım adam okumuş işletme bu adam neye yönelsin yaş olmuş 25 meslek yok bilgi desen sınırlı daha hiçbiryerde çalışmamış arkadaşlar net konuşuyorum emek olmadan hiçbirşey olmaz önce yıpranman lazım yok ben ayakkabı boyuyordumda yok ben simit satıyordumda git simit sat ayakkabı boya bakalım nasıl oluyor gör ben söyleyim sonu kötü önce sağlam bir meslek seçip o meslekte ezileceksin hayat kolay değil hele şu durumda hiç değil sistem ve profesyonellik yoksa hiçsin birde yeni furyada asgara ücretle meslek öğreneceğime gider fabrikada çalışırım mantığı var o zaman bende sana 35 yaşında işten çıkardıklarında asgari ücret verir çalıştırırım.

Kimse kusura bakmasın oturduğum yerden şunu kazanıyorum bunu kazanıyorum hikaye 1 milyonda 1 eğer ailen zengin değilde babanın annenin sana destek olacakları bir ortam yoksa birazda zekan ve kabiliyetin yoksa o işler yalan

32 yaşındayım bir fiil 12 sene sektörde afedersiniz it gibi gece gündüz çalıştım meslekte kendimi geliştirdim sonradan üniversite okudum daha yeni kendi koltuğuma oturdum kendi portföyümü oluşturdum bu işler o kadar kolay değil...

Vergisi algısı malzemesi ıvırı zıvırı 6 ayda insana saç döktürür ne psikoloji kalır nede başka bişey Ekmek aslanın midesinde artık bu ülkede insanları pembe hayallere sürüklemekten başka hiçbir işe yaramıyor bu psikolojik hileler...

Problemlerin başında para gelir beyler napolyon boşuna dememiş sen hiçbişey yapma otur ülkenin durumu belli ama akıl ver oturduğunuz yerden akıl vermekle olmuyor bu işler insanları yaftalamayı bir bırakın o insanın yaşadıklarını bir öğrenin dinlemekten çok anlamak önemli o yüzden bu zırvalıklar benide ilgilendirmiyor

baya da dolmuşum iyi geceler...