Valla melih hocam öyle bir dereceye geldim ki şahsen "ulan ben nede güzel insanlara davranıyorum bunlar bana neden böyle davranıyor ki?" sorusunu sordukça diyorum ki kendime çünkü insana yaranan insanı dikendir seven üstüne titreyen değildir düşüncesi geldikçe sorguluya sorgulaya işin içinden çıkamadığımı fark edince bir sigara daha yakıyorum ağzımdaki sönmeden. İyi geceler R10...