retnus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aktif olarak 6 yılı dolduruyorum herhalde. Her şeyiyle memnunum fakat ATM eksikliği cidden hissettiriyor. Denizbank, TEB falan aylık 3 para yatırma-çekme işlemi sağlıyorsun fakat bazen o bile yetmeyebiliyor.
Hocam finansbank atm leri + denizbank + teb atm'leri normalde finansbank hesabı açsanız sadece finansbank ona da eksik demezsin : )