hesapları ticari amaçlı kullandıgınızı farkederlerse anında donduruyorlar,biçok kişide gördüm hatda bi arkadaşın hesabını açtırmak için günlerce ugraştık bizzat ikimiz.benim hesabıda bikeresinde dondurdular,payoner diye biyerden para geliyor her ay.bunlar kim,sana neden para gönderiyor diye müşteri hizmetleri ile bikaç görüşmem olmuştu benimde.

sevmedigim yönü bankası olmaması bi sorun olsa,gidip sorunu çözebilecegim bi banka olmaması bagzen sorun olabiliyor.ayrıca ilk açıldıgı günlerden itibaren müşterisiyim,hesapta sürekli param var,sürekli giriş çıkış var filan ama bi kredi kartı vermediler.küstüm