Darısı bizlerin de başına hocam, 45 günlük blog site sahibiyim, henüz adsense başvurusu bile yapmadım, makale çoğaltmaya çalışıyorum elimden geldiğince özgün içeriklerle, bakalım inşallah bir gün ben de bu şekilde kazançlar elde edebilirim