4 yıl 3 vardiya şeklinde çalıştım. 5 yıldır da gündüz sabit çalışıyorum. Gündüz istediğiniz kadar uyuyun gece uykusu gibi olmuyor ancak vardiyalı sisteme bir şekilde adapte olmamaız gerekiyor. 5 yıl aradan sonra malesef yeniden vardiyalı ssiteme geçirecekler sanırım. Ya bu deveyi güdeceğiz ya bu diyardan gideceğiz yapacak birşey yok malesef.