Merhaba saç ekimi düşünüyorum yakın zamanda yeni bir araştırmaya girdim. R10dan belki yardımı dokunan tecrübeli arkadaşlar vardır diye öğrenmek istiyorum. Öncelikle lütfen reklam amaçlı kişiler yorum yapmazsa sevinirim çünkü hassas bir konu. ben 30 yaşındayım ve dökülmem çok fazla değil ektirmesemde olur ama şimdiden çok açılmadan müdahale ettirmektir amacım.
İki yer ile uzaktan görüştüm. Biri emphair diğeri yeliz damar. Fiyatlar neredeyse biri diğerine göre 2 katı verdi.
Bir tanesi 2000bin greft maximum dedi dhi
Diğeri ise 4000bin greft dedi.