felixnovajr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir kere çıkartıyorsunuz fotokopisini çekip kullanabiliyorsunuz pazaryerlerinde
fotokopiyi ben çekebilirim değilmi noterde illa çkememe gerek yok

1 tane imza sirküsü isteyeceğim o kadar