elden alamazsınızdan kastınız yasal olarak mı ? yoksa prosedür olarak mı acaba ?
Çünkü internette yazan rakamlarsa gerçekten rakam çok yüksek yazık günah zaten ben bu mülkü alırken mülk parası kadar vergi ödedim şimdi buradan bir daha kiralamak istiyorum devlet %15 %20 civarını alıyor ben ne anladım bu işten ?
Yasal olarak elden alamazsınız.