Edgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siz bu tutarı elden alamazsınız. 1000 TL yi geçen kira ödemeleri mutlaka banka üzerinden yapılmak zorunda.

eğer kontratı düşük gösterip diğer tutarı elden alırsanız, bir ihbar veya 5 yıllık incelemeye denk geldiğinizde vergi kaçırdığınız ortaya çıkar.

daha da büyük cezalarla karşı karşıya kalırsınız. Neyse onu gösterip ödeyin başınıza iş açılmasın derim.
elden alamazsınızdan kastınız yasal olarak mı ? yoksa prosedür olarak mı acaba ?

Çünkü internette yazan rakamlarsa gerçekten rakam çok yüksek yazık günah zaten ben bu mülkü alırken mülk parası kadar vergi ödedim şimdi buradan bir daha kiralamak istiyorum devlet %15 %20 civarını alıyor ben ne anladım bu işten ?