Peki ben bu kira tutarını elden alsam zaten yabancıya kiraya vereceğim sözleşmemi yapıp geçsem benden bunun vergisini daha sonra nasıl alırlar ? yada bir şekilde alınır mı ? biraz araştırdım çok rakam görünüyor 30 35 bin tl civarı vergi ödemem gerekiyor galiba
siz bu tutarı elden alamazsınız. 1000 TL yi geçen kira ödemeleri mutlaka banka üzerinden yapılmak zorunda.
eğer kontratı düşük gösterip diğer tutarı elden alırsanız, bir ihbar veya 5 yıllık incelemeye denk geldiğinizde vergi kaçırdığınız ortaya çıkar.
daha da büyük cezalarla karşı karşıya kalırsınız. Neyse onu gösterip ödeyin başınıza iş açılmasın derim.