Edgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maliyeye gidip soracaksınız, matrah yüksek ve kira gelirleri vergisi mükellefiyeti doğar. Net matrahı orada öğrenirsiniz.
Peki ben bu kira tutarını elden alsam zaten yabancıya kiraya vereceğim sözleşmemi yapıp geçsem benden bunun vergisini daha sonra nasıl alırlar ? yada bir şekilde alınır mı ? biraz araştırdım çok rakam görünüyor 30 35 bin tl civarı vergi ödemem gerekiyor galiba