keremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kışın daha zor olmaz mı hocam, kalacak yer sıkıntısı felan olursa sokakta felan kalmak çok zor olur kış için, yazın olsa daha kolay olurdu herhalde bu durum
lisanslı kampçıyım hocam kışın ortasında sadece battaniyeyle de kaldım en büyük korkum o zaten o yüzden yanıma kredi kartı alıyorum sokakta kalınamayacak günlerde hostellerde vs kalacağım