Şahsen denedim kurcaladım. Wprocket kullanın daha iyi ve kafanız rahat olur. Ondan çalınıp çırpılmış. Pek başarılı da değil açıkçası.
Tek artısı fontu localde tutabildiği söyleniyor ama bu wprocket tarafında da mümkün. İki eklentide bu insanı uğraştırıyor bi seferlik en azından.