Neye göre kime göre?
Babam yaşında adam S1000RR ile yanımda tekerde geçiyor.
R25'de 250cc kategorisinde çift silindir güzel bir makina gayet sağlıklı gazı açtığında güçten yanlıyor ve üst devirleri gayet canlı bir makina, okumasını bilene kitap, yazmasını bilene kalem gibi motor
kardeşim gençlerin çoğu motor yüzünden ölüyor trafikte türkiyede kimse motorlulara saygılı değil bile bile ölüme teşfik etmek gibi birşey arakdaşımın babası 50cc motorla giderken arac geri geri gelirken dokundu 10la giderken düşüp öldü artık olayı sen düşün