R25'in gereksiz abartıldığını düşünüyorum hocam başlangıç motoru olarak kullanılabilir.Tek sorunu grenaj masrafları olur güzel bir koruma takozu yaptırmanız iyi olur alacağınız motora.Benim motor geçmişimde çok değişik rs200 ile 25 bin km tecrübe ettikten sonra 1000RR geçtim ilk 1 hafta acemilik yaşadım ağırlığından dolayı sonra oyuncak gibi oynamaya başladım motorla , pek sıkıntı çekeceğinizi zannetmiyorum.