Arabanız yoksa önce araba almanızı öneririm hocam, kış geldi. Soğuk, yağmur, kar gibi bir çok sorun var.
Kapalı garajınız yoksa korumak sıkıntı olabilir. Her halükarda iyi bir zincir kilit almak gerekli. + ekipman

1 Haftada vitese alışırsınız sorun olmaz.
Hocam böyle bir şey yok

sizin 250ccye geçmeniz için 125lik bir motorla en kötü 10k km yol tecrübesine sahip olmanız gerekir, şak diye 250cc geçmenizin bedelini çok ağır ödersiniz. Benden demesi
Sanki s1000rr ile başlıyor hocam, altı üstü 250'lik makine. Dezavantaj olarak grenajlı olmasını söyleyebilirim. Acemilik motoru olacağından düşmesi daha muhtemel. Masrafı fazla olacaktır.