Senelerdir söylüyorum.
Kendiniz ürermediğiniz ya da lisansına para vermediğiniz hiç bir şeyi paylaşamazsınız.
Sadece karikatür değil, müzik, resim, fotoğraf, haber, makale. Google resimlerden resim bulup paylaşamazsınız. Kendi çizmediğiniz karikatürü paylaşamazsınız. Kendi çekmediğiniz videoyu paylaşamazsınız.
Başkasının resmi, karikatürü, videosu, müziği ile yyum yapamazsınız. Fotoğraflar, videolar, haberler, karikatürler ağaçta anonim olarak yetişmez. Ben telif hakkı sahibi olduğunu bilmiyordum diyemezsiniz Bir eseri ortada sahipsiz bulursanız anonimmiş gibi yayınlayamazsınız.
Para kazanıp kazanmamanız da önemli değil. Rek kazanç türü para değildir. İlginç içerik üretip daha çok ziyaretçi kazanıyorsanız ya da ziyaretçilerinizi gülsürüyor memnun ediyorsanız bu da bir kazançtır.
Yani şiir yazamıyorsanız başkasının şiirini şarkı sözünü, karikatür çizemiyorsanız parasını verip lisansını almadığınız karikatürü kullanamazsınız. Kendi üretmediğiniz fikir ürünlerini kullanamazsınız.
Geçmiş olsun.