Önce uyarmaları gerekmez mi, kimisi telifsizdir çünkü, hem bir site de birden fazla kişi çalışıyor olabilir, bot yükleme olabilir, kontrol zor olabilir, ayrıca o dava açanları duyursan suç olur mu?
Tam yazıyordum yukarıdaki yazıyı karanlıkta monitörün önüne bir şey geldi kocaman örümcek, lambayı açtım, poşetin içine sürükledim sonra da paraşüt yapıp aşağı bıraktım yavaşça bahçeye indi ağzı açık poşetin, öldürmedik bakalım amma korktum. (paylaşayım dedim

)