EmirSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hız yapmayı düşünmüyorum motor tecrübem var vitesli kullanmadım ama normal sürüyorum
şuan sürdüğüm motor 150 Kilo | R25 160 Kilo vites sorunum var sadece
R1200 GS kullanıcısıyım. Vites, debriyaj birlikteliği motorun temel taşıdır. R25 gibi agresif özelliğe sahip bir motosiklet ile bunu öğrenmenizi önermem. YBR 125 tarzı motosikletler ile vitese başlamanızı öneririm.