İlk motosikletimdi. 250cc klasmanında bence performans açısından en iyisi. Fiyat-performans arıyorsanız diğer marka-modellere bakın derim çünkü çok yakıyor, parçalar çok pahalı.

Bende tavsiye edebilirim ancak herşeyden önemli olan noktalara gelelim; sanırım ilk vitesli motosikletiniz olacak. Moralinizi bozmak istemem ama kullanacağınız ilk vitesli motosiklet R25 olmamalı. Çünkü bu motosiklet yakıtından da anlaşılacağı üzere 250cc bir motosiklet için oldukça agresif.

Yetersiz tecrübe + agresif bir motosiklet + tehlikeli sürücüler ve bozuk yollarla dolu memleketimiz = .... (burasını siz doldurun)