Aman hocam tek iken deneme, çok sıkıntılı bir yer. Ben dengemi koruyabilmek için iki kişiden yardım almıştım. Tuğla yoksa, sandalye altını kitap ile destekleyebilirsin, evde bolca kitap var ise. Ek olarak mutlaka led lamba tak, halojenler çabuk patlıyor. Tabi bu işler elinden gelmiyor ise hiç bulaşma. Üç kuruş ustaya vermeyeyim diye sağlığından olmaya gerek yok. Çağır bir usta halleder o.
Hocam bu lamba taşındığımdan beri var aslına bakarsanız. Son zamanlarda genelde açık bırakıyordum ve geçti haliyle... Mutlaka led olmalı dediğiniz gibi odalar hep öyle. Evdeki kitaplardan destek almak son derece mantıklı ama kayma riski çok fazla. En iyisi ben arkadaşları bir çağırayım, beraber hallederiz diye umuyorum onlarla. Parasında, pulunda elbette değilim ancak elektrikçiye gel ampul değişelim demeyi pek gururuma yediremedim. Halledeceğiz İnsallah 🙂