İlgili haya genelde login ekranı boş olarak çok beklediği zaman veriyor fakat siz çerezleri vs. sildiğinizi belirtiyorsunuz firmaya bir başvurmayı deneyin. Güncelleme sonrasında çıkan bir hata sonuçta belirtmenize göre
Merhaba Arkadaşlar,
Wisecp güncellemesi yaptım ve ardından admin girişi yapmaya çalıştığımda aşağıdaki gibi hata alıyorum,
Invalid CSRF Token
bu sorunla daha önce karşılana oldu mu?
Çözümünü bilen arkadaşlar ederse sevinirim.
İyi çalışmalar.