Öncelikle merhabalar kolay gelsin .
E-Ticarete başlıyacağım uzun süredir aklımda olan amazona girmeyi düşünüyorum .
Eğitimlere elimden geldiğince girmeye çalışıyorum işimden vakit kaldıkça ama aklımda yine bir kararsızlık var dolar kazanmak çok güzel birşey fakat başlangıçta Trendyol , Hepsiburada gibi Türkiye pazar yerlerinemi girmem daha sağlıklı olur veya direkt olarak amazon eğitimlerine odaklanıp amazonda mağazamı mı açmalıyım ve bir diğer sorumda youtubede ücretsiz birsürü video var e-ticaret ile ilgili youtube üzerinden mi eğitimlere katılmam daha sağlıklı olur veya udemy gibi platformlardan mı ?
değerli bilgileriniz için çok teşekkür ediyorum .