webkaplani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Googleda araştırdığımda bi çözümü vardı regeditten falan bişeyler yapıyolardı üşenip uzun bir süre öyle kullanıp sonra format atmıştım.
Masaüstüne tıklanmıyor bile hocam kullanamam yani mecbur format sanırım