Ben bu işi forumda en sağlam yapanım ıdda da edıyorum şu sıra çömez yeni yetme insanları mağdur eden çok kişi doldu dikkatli olun hocam.
Yüzlerce müşterim var her geçen gün gelen müşterilerim bu yeni yetmelerin mağduriyetine uğramış insanlar 2 mesajla 1 ebook atınca parayı cebe koyunca bırsey yaptıklarını sanıyorlar
ınsanları magdur etmekten baska hıcbırsey yapmıyorlar.
Bilgi yok birikim yok biz bosuna fızıkı sım kullanyıoruz aptal aklı basmayan bızız ya gıdıp sms onaydan 1 tl ye sms kullanmıyoruz yani ucuz etın yahnısı yavan olur 100 tl lık hesaba eğitime bınlerce dolar emanet edıyorlar kalıyor ıcerıde magdur doluyor etraf.

Yönetime de bildirdim bizzat toplantılarında konuyu ele alacaklarını soyledıler.