altanozkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım kullandığınız lisans ile ilgili. Hesap yönetim özelliği olmayan Web Admin SE gibi bir paketi kullanıyorsunuz.
hadi ya çok saçma birşeymiş