Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes'den x2 borç tahsil edip dolara yatırıp kar etmiş olabilirler
Faiz geliri elde ediyorlar bence yada dediğiniz gibi döviz geliri çünkü 1 değil 2 değil...