Merhaba Arkadaşlar,

Wisecp güncellemesi yaptım ve ardından admin girişi yapmaya çalıştığımda aşağıdaki gibi hata alıyorum,

Invalid CSRF Token

bu sorunla daha önce karşılana oldu mu?
Çözümünü bilen arkadaşlar ederse sevinirim.

İyi çalışmalar.