Dostlar, Annemin iş yeri bu karta geçirmişler komple şirketi. Maaşını buradan alacak.
Ben çok kredi kartı, banka vs kartı kullandım ama bunu çözmedim gitti ne saçma bir kart ki para çekemiyor yatıramıyorum.
ATM ye kartı takınca bu seçneekler harici bir seçenek yok, Teleofndan QR kod ile ancak para çekebildim.

Bankayı aradım bu kartı hem kredi kartı hem banka kartı olarak kullanabilirisniz, oradan bir yerden hesaplarıma girin diye tarif etti ama
öyle bir tarif de yok, anlamadım gitti bu işi
banka kartı vs çıkartmak için mi tekrar arasam ? bu kart ile para çekim işlemini yapamıyoruz sanırm.
bu karttan olanları belki bili diye sormak istedim.

Not: ATM'deki tüm seçeneleri denedim.