mefhum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Detaylı tavsiyeniz için teşekkür ederim. İş yerimde çalışabilir fakat bu çalışabileceğim arkadaşların oranını yüzde bire düşürür. İş yerime yakınsa neden olmasın. Bir diğer husus ise iş yerinde çalışan olsa da ben iş yerine ayda üç dört gün gidiyorum. Başka bir sektörde oturmuş bir yapı olduğu için gitmeme gerek kalmıyor. Bu nedenle iş yerime gelsede yüzyüze pek görüşmemiz mümkün değil.
Maaş konusuna gelirsek. Bu hususlar konuşulabilir.
Diğer konularda ki görüşlerinizi dile getirdiğiniz için tekrar teşekkür ediyorum. Bu konularda da arkadaşla fikir birliğine vararak bir çalışma içerisine girebiliriz.

Umarım aradığınız sağlam bir arkadaş ile çalışabilirsiniz.
Yazdıklarım sadece tavsiye amaçlıdır.
Hayırlı işleriniz olsun

saygılarımla