yakupturksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 sorudan başlayarak cevap vereyim eğitim bağırıp çağırarak olmaz. eğitimde eşitsizlik var bu giyimle alakalı değil parası olan özel liselerde 100 obp ile bitirip fazladan puanlar ile 30k sıralama ilerde oluyor. tek tip kıyafeti destekliyorum ama ceket giydiğin zaman forman gözüküyor. yani kıyafet yasağı ile eğitime erişim aynı şey değil. Son olarak okul ticari bir yer değil bir öğrenci derse gelmiyorsa kendi geleceğinin etkileyen bir seçimdir. kendinden başka kimseyi etkilemeyen bir şey. okulu asmak hata da değildir. 11. sınıfta engelli ve engelsiz devamsızlık sınırını doldurdum, canım sıkılınca annemi arar söyler eve gelir veya arkadaşlarımla gezerdim ve 90 ortalama ile bitirdim. derse gelmeyince başarısız veya salak olmuyorsunuz.

Kendinden örnek vererek tüm ülke eğitim sistemine yorum yapabiliyorsun.

Bu bile eğitim sistemimizin öğrencilere analitik düşünme ve bilgi üretme becerisi veremediğini gösteriyor.

Dersten aldığın not ortalaması hiç bir şey ifade etmez eğer birileri sana sorumluluklarını yerine getirmeyi, kendini disipline etmeyi öğretmez ise...