öğrencinin yaptığı yanlış olunca müdür istediğini yapabilir gibi cevap vermişsiniz. Küçükken siz müdürden ve öğrencilerden dayak yediniz diye şimdiki gençlerde dayak yemek zorunda değil. Sayfalarca şiddet güzellemesi yapılmış. ceket ben lisedeyken de hep problem oluyordu ama kimsede çıkıp zorla çıkarttırmıyordu havalar bir soğuk bir sıcak tshirt giysen sıkıntı uzun kollu giysen sıkıntı ne yapacaksın ? öğretmenlerin ve müdürlerin çoğu kendini üstün bir varlık gibi gördüğü için öğrenciye arkadaş canlısı davranma ve hatalarını düzgünce anlatmak yerine bağırıp çağırıyor. 11. sınıfa giden birine bağırıp çağırırsan hatasını anlamaz onun yerine sana sinir olup daha farklı şeyler yapmaya çalışır. Burada ben müdürden 2 saat dayak yedim bunlar normal gibi şeyler yazanları dinlemeni tavsiye etmem öğretmen veya müdür sana şiddet uygularsa ceza alana kadar uğraş.