Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı fikirde değiliz ama kibarlığınız çok hoşuma gitti. İq konusunda söylediğim hoş olmayan sözü geri alıyorum. İyi günler dilerim...
Teşekkür ederim hocam, ben de size iyi günler diliyorum. Her şey gönlünüzce olsun.