Kredi kartıyla alın boşuna kur farkı ödemeyin para çevirmede.
Kimlikle tax free oluyor diye biliyorum yine de pasaportunuzla gidin.
Sınırda üst araması yapılmıyor deniyor çanta xrayden geçiyor bence 2 telefon olursa da sorun olmaz ama fazlası sıkıntı.
Nakit taşıma olarakta cihaza para vermeyeceksiniz kartla alın zaten yol parası için para bulundursanız yeter bence herşeyi kredi kartıyla ödersiniz.
Cevaplarınız için teşekkür ederim hocam.
İnternetten izlediğim videolarda kişiler telefonlarıyla gidip iphone alıp geliyorlar ama devamında nasıl bir yol izliyorlar bilmiyorum inşallah sorun olmaz dediğiniz gibi