Merhaba, Mayıs ayında 2500 tl bir bakiye yatırdım. İki sebepten hesap askıya alındı.
1. Hesabınızda şüpheli ödemeler tespit ettik.
2. Hesabınız Sistemleri Atlatma politikasını ihlal etti.
Ben de hesabı iptal ettim. Geri ödeme alacağıma ilişkin e-posta geldi. Aşağıda paylaşıyorum. 26 Mayıs'ta e-posta aldım. Hala da bekliyorum.
Google'ı aradığımda hesap askıda olduğu için yardım etmeyeceklerini açıkça söylüyorlar ve kestirip atıyorlar. Kesinlikle yardımcı olmuyorlar. İtiraz formunu defalarca doldurdum. Yine yardım etmiyorlar. Google topluluğuna yazdım, yine sonuç yok. Ben bu ödemeyi nasıl geri alacağım? Bilen birileri lütfen bir yol göstersin. Çünkü peşinde koşmaktan gerçekten çok yoruldum. İçimden biri ses Google bu parayı bana asla geri vermeyecek diyor.