carmeena adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aklı selim bir insan, karşısındaki bir insana nasıl okumak boş iş, diplomanın değeri yok vs diyebilir gerçekten aklım almıyor. gerçekten, kafalarınız çok güzelmiş. güle güle kullanın.

Ben de sizin gibi yazanları anlayamıyorum. Okuduğunuzu anlamıyor musunuz ? Kimse okul okumak boş demiyor. Dandik kariyerine fayda sağlamayacak bölümleri okumayın diyor. Kimse mühendis, doktor, avukat, ilahiyatçı, öğretmen vs vs olma okuma demiyor. Ama gidip te lise 5 gibi bir üniversditede 2 yıllık dandik bir bölüm okuma deniliyor ve doğru olan da bu. Gerçekten siz ve sizin gibi yazanlar, insanların burada ne demek istediğini anlamayıp, " Okul okumaya nasılboş iş dersiniz ya " demesini iq seviyesi ile bağdaştırıyorum. Çünkü gerçekten bunu dahi anlamamanızın başka açıklaması yok.