Sadece şunu söyleyebilirim ki üniversitelerin hali ortada onuda geç o paralara artık okumak hayal onun dışında bence daha mantıklı bir bölümü gelişi güzel dışardan bitir emin ol daha karlı olursun ve üni mezunu oldun diyede kimse sana iş vermeyecek en başından hemen hayata atıl ve bir meslek öğren o meslek üzerine dışardan açıktan bir okul bitir daha karlı olursun ... en azından ailenden vs ayrılmamış vede paran cebınde olur yaşın küçük kesinlikle tavsiyem budur...
şahsım
önce lise okudum baktım olmadı çıraklık eğıtım ustalık belgesi sonra yine olmadı elektrik iletim dağıtım okudum , ingilizceyi yurt dışı işlerde öğrendim şimdi isg okuyorum yaş 32 ve patronum kendi işimi yapıyorum kimseyede eyw yok Allah'a çok şükür kazancımda yerinde ben şuanda senin gibi 4 kişi çalıştırıyorum hepside benim aklımdan gidiyor ve kazanacaklar eminim