xgooglex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben satıcı değilim. 🙂 Şahıs zaten shopierden satış yapıyor. Ben alıcı olarak kargo fiyatını indirme gayretindeyim.
ordan kargoyu girersen uyguna alırsın dedim.. mantık bu