Şu emlakçılara ayar çekmedikleri sürece o kiralar inmez. Ev kirası kadar komisyon alıyorlar, sizce daha ucuza o evi kiralatır mı. Zaten şu komisyon olayının evi kiralayandan alınması kadar saçma iş yok. Emlakçı, ev sahibinin işini görüyor ama komisyonu karşı taraftan alıyor.