Merhabalar,
faturasız türksel kullanıyorum bulunduğum yerde internet olmadığından mobilden yiyip duruyorum ister istemez, bedava vs bildiğiniz bir taktik varsa paylaşır mısınız?

Veya paycell puan fazla ise gönderir misiniz ? İnternet kullanımına para yetiştiremiyorum. Ve bir sürede mobil internet kullanmaya devam etmek zorundayım.