demekki tüm şehirler uçmuş.
Çok kötü oldu her şey zamanında alan aldı artık bir şey almak çoooook zor.
Ekonomi konusunda uyaranları da bölücü hain diye eleştirenler vardı uzmanların dediği enflasyon canavarını gördük sonunda işte.