Acaba devlet dairelerinde bankalarda çalışanların çoğunluğu kompleksli mi?
Yoksa bu tarz şikayetlerde bulunan arkadaşların empati eksiklikleri ya da yönetemedikleri bir ego sorunları mı var?
Hayatımda hiç bir bankada hiç bir banka çalışanı tarafından aşağılanmadım.
Hiç bir bankada hiç bir görevli bana kardeşim oğlum dostum demedi.
Asla bir doktordan azar işitmedim.
Yani banka çalışanlarının, sağlık çalışanlarının ya da belirli bir meslek grubunun çoğunun kompleksli olduğunu düşünüyorsanız aslında problem sizde olabilir.
Bu ters yöne girip sizden başka herkesin hatalı olduğunu iddia etmek gibidir.