iş dışında ben daha çok eşofman ve terlik modunda dışarı çıkarım buna bir alıştınız mı vazgeçmesi gerçekten zor bir gün finansbanka gittim işlem bireysele çıktım işlem yapacağım kadın tipimizi beğenmedi galiba girişimci kredisi için bilgi alacaktım yanlız bunun için hesabınıza önden 80k para yatırmanız gerekiyor falan başından salmaya çalıştı bu banka personeli ile alakalı değil karakter onur şeref meselesi oradaki aldığı asgari ücret ile beni küçümsedi (dünyanın en aciz kulu benim kimseyi veya aldığı parayı küçümsemiyorum) fakat para ve din kimde bilinmez gerçekten bi gizli müşteri işlemi yapılmalı personeller bankada heleki 2. 3. 4. katta ise oturduğu yerde ceviz kırıyor bir halt ettikleri yok maalesef.