çünkü ülke,freni patlamış kamyon gibi yokuş aşagı gidiyor her anlamda... insanlar aç gözlü,fırsatcı.devletin herhangi bi şekilde düzgün denetleme/önlem alma yada herhangi bi çözümü yok.sürekli olarak yurt dışından gelen bi insan akını var.e bu insanlar nerde kalacak?ev sayısı yetersiz,insan sayısı fazla olunca fiyat artar.hergün herşeye zam geldigi için,kiralara zam yapmak zorunda kalan ev sahipleri var.... o kadar çok sebebi var ki yani,saymakla bitmez.