Çünkü ne insanlar da vicdan kalmış, ne ülkede ekonomi kalmış. Bugün evlenmeye kalksam İstanbul'da sıradan dandik bir daire anadolu yakasında bile 7-8 bin tl. Ben nasıl evlenip yuva kurucam ? Sonra gençler zina ediyor evlenmiyor deniliyor lan adam istese de evlenemiyor. Daha kirayı ödeyemiyor kaldı ki evlenip çoluk çocuğa karışsın. Çok yazık gerçekten çok yazık. Evlenmeyip eğlencelik ilişkilerle yaşasan insanın vicdanı sızlıyor günahından, yapmasan evlenmeye kalksan daha ev kirasına tüm maaşını veriyorsun. 29 yıllık yaşamımda bu kadar kötü ve zor olmamıştı hiçbirşey.