Asgari ücretlimi kaldı hocam ?
Asgari ücretli bile Agi, yemek odur budurla 8 9 bini buluyor artık.
Ofiste 8 alan net 8 alıyor. Asgarilisi prim yemek derken 9 10 bile buluyor.
Valla dışarıdan bakarsın asgari ücretli diye. Ofislerde çalışan hanım hanımlardan daha çok cebine para giriyor.
Artık herkes eşit. Pilot, doktor, avukat olmadıktan sonra diğer meslekler bitik.
Kiralara gelince evet çok fazlalar ama unutma bizim Allahımız var.