kocaeli gölcük'te yaşıyorum. 1999 Gölcük depremini görmüş ayakta durmaya mecali olmayan binalarda 2+1 evler için 4500 lira kira isteniyor.

bizim binada ise deprem sonrası yapılmış kale gibi sağlam binada bizim kiracılar 1250 liraya 3+1 kullanıyor.

sonumuz nereye gidiyor belli değil maalesef.