Merhaba arkadaşalr dün mr çektirdim ama sonuç 1 haftadan uzun sürüyormuş. Radyoloji uzmanı 1 hafta da ancak yazıyormuş sonucu. Ailemizde radyoloji uzmanı var mı görüntüyü inceleyip yardımcı olabilecek ?