Adnan56 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kaskonun karşılamadığı harici bir durumla karşılaşmışsınızdır hocam ben daha önce o davayı açmıştım karşı tarafa ama ben sigortadan aldım paramı şahıstan değil
hocam peki davayı şahısa mı açtınız sigorta firmasına mı açtınız ?
bu durumda muhatap sigorta firması şahısın avukatı bana açmış davayı ,

bende avukata verdim uzlaşmaya yanaşmadı ,

aracı 270 bin km 12 yaşında daha önce 7 tane trameri var açıkcası bana fırsatcılık gibi geldi biraz ,